Nieuwsbrief 22 mei

Beste leden,

Vogelexcursie
Op zaterdag 1 juni gaan we onder leiding van Jelle van der Helm, initiatiefnemer van het (foto)boek “Vogels van de pier,” op ontdekkingstocht rondom de pier, het strand, de duinen en het gebied rond het Kennemermeer om verschillende vogelsoorten te spotten. Meer informatie in de bijlage!

Volleybal
Elke dinsdag om 20:00 uur zijn alle senioren welkom om beachvolleybal te spelen, voor de deur van Noordzee en georganiseerd door volleybalvereniging Smashing Velsen '96. Geen aanmelding nodig! Voor eventuele wijzigingen vanwege het weer kun je na 18:00 uur terecht op deze pagina.

Gezocht: Activiteitencoördinator
Saskia van Wal heeft de afgelopen jaren met een groepje leden vol enthousiasme de activiteiten vanuit De Schelp gecoördineerd. We zijn haar enorm dankbaar! Nu is het tijd om het stokje over te dragen. Als coördinator houd je bij welke activiteiten er gepland zijn en geef je tips aan andere leden die activiteiten organiseren. Denk aan data, tijdstippen, budget, materiaal en communicatie. Iets voor jou? Geef het door!

Doe je mee? Organiseer een activiteit!
Wat vind jij leuk om te doen en te regelen? Kan ook met een paar leden samen natuurlijk.  Maar we willen alle leden aanmoedigen om een of meerdere activiteiten te ondersteunen/regelen komend seizoen.

We hebben weer een mooi formulier gemaakt om zowel de coördinator als activiteiten te inventariseren. Als je eerder al interesse hebt getoond, nemen we dat mee. Doe mee en vul het hier in!

Veiligheidsoefening voor de kust van IJmuiden
Als laatste een bericht van de gemeente over de grootschalige veiligheidsoefening LIVEX, die zaterdag 1 juni 2024 plaatsvindt.

De oefening speelt zich vooral af op zee. Dit gebeurt op enkele kilometers van de kust van IJmuiden. De oefening begint rond 10.00 uur en eindigt om 14.30 uur. Tijdens deze oefening werken hulpdiensten samen om een evacuatie vanaf zee na te spelen. Meer informatie vindt u op reddingopzee.nl.

Groeten Michelle en Marijs