Activiteitenformulier 2024

Wij zijn op zoek naar enthousiaste leden voor de activiteiten commissie die zich in willen zetten voor het coördineren van alle activiteiten. Dat houdt o.a. in planning / kalender maken en budgetten beheren.

Daarnaast zijn we op zoek naar leden die iets willen organiseren voor de vereniging. Er zijn een aantal enthousiaste leden die zich hebben gemeld voor activiteiten, super! We missen alleen nog mensen voor bijvoorbeeld het openingsfeest / eindfeest en nog wat kinderactiviteiten! Dus meld je aan en vul het formulier in!

We zullen aan de hand van de aanmeldingen een planning en indeling maken voor het strandseizoen 2024. Uiteraard zullen we iedereen op de hoogte houden. Bekijk hier de voorlopige activiteiten kalender 2024.

Coordineren activiteiten
Organiseren van een activiteit (voor jong en oud)
Anders namelijk,
Jouw gegevens