Update stormschade Poly

Beste leden,

Het heeft even geduurd, maar er is een betaling gedaan door de verzekeraar. Het bedrag dat is gestort is een eerste betaling en is niet exact gespecificeerd. We zijn nog bezig om dat te achterhalen.

Om tegemoet te komen in de hoge kosten die door een aantal van onze leden is gemaakt, gaan we wel direct een deel uitkeren. Het gaat om een zestal huisjes die reeds telefonisch akkoord hebben gekregen met een geschatte uitkering boven de 2.000 Euro We keren 80% van deze claims uit als zijnde een voorschot. We zullen iedereen afzonderlijk mailen met het uit te keren voorschot. Het gaat om de volgende 6 huisjes; H220, H230, H238, H248, H366 en H429.

NB: De uitkering dien je te zien als een voorschot, en kan dus nog aangepast worden (ook negatief, indien we het totaal verkeerd hebben ingeschat) wanneer we een specificatie van de verzekeraar ontvangen.

Uiteraard zijn we bereikbaar voor vragen.

Groeten Jop Wolff en Han Tol (vz)